zaterdag 11 januari 2014

Home is where the heart is

Mijn zus(je) was al eventjes geleden jarig maar op de dag zelf kon ze het niet vieren. 
Omdat ze in die tijd veel verjaardagen van familieleden had, heeft ze het verschoven naar de verjaardag van haar man die gisteren zijn verjaardag hield.
Voor haar maakte ik een geurzakje.
Op ongebleekt katoen heb ik een lief vintageplaatje gestreken.
Nadat het afgekoeld was, heb ik wat stempels (EC0120) erop gestempeld.
Toen ook dat weer droog was, heb ik er een zakje van genaaid.
Een kantje met gaatjes erin (moeilijk te zien...) naaide ik erop en heb hier een touwtje doorgehaald met een tag van Magnolia eraan gestrikt. 
Op de tag een tekst (COL1333) gestempeld. 
Erin deed ik een geurzakje.
Hier heb ik het ff aan mijn nieuwe kastje gehangen. Maar daarover a.s. maandag meer.... 

17 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Tineke een super leuk geurzakje...daar zal je zusje vast wel mee in haar nopjes zijn geweest...
    .
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat apart, je moet maar op het idee komen, wel super mooi gemaakt Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een leuk geurzakje, Tineke.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief cadeauzakje heb je gemaakt! De cadeau envelop hieronder is juist weer stoer, mooi gemaakt!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk zakje om kado te geven
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, wie wil dit nu niet krijgen, hihi. Ik vind dit hartstikke leuk gedaan Tineke! Fijne zondag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi vintage cadeauzakje, heerlijk om te krijgen lijkt mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi geurzakje heb je gemaakt. Fijne zondag nog. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi tineke nou je zus zal hier zeker blij van geworden zijn want het is een prachtig vintage-zakje geworden
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt Tineke! Daar zal ze heel blij mee zijn!
    En ik hoop dat ik nr 1 nog vind van de M doe, hihi.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schattig zakje heb je gemaakt en helemaal mijn stijl.
    dit is ook weer eens leuk om te doen he?
    alleen we hebben vaak te weinig tijd, ha,ha
    je vorige creatie is ook al zo mooi.
    kom je in february nog naar Harderwijk naar de beurs van Gerda?
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een snoepie is het zakje voor je zusje Tineke.
    Daar zal ze wel heel blij mee zijn !!! Het is een plaatje.
    Dat krijgt vast een ere plaats bij haar in huis.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Tineke,

    Ik ben weer helemaal bij, wat heb je weer leuke kaartjes gemaakt, prachtig.
    En bijna elke dag zo'n leuk verhaal, ik doe een paar kaartjes tegelijk posten, het lukt me niet elke dag dat te doen.
    Heel erg mooi zo'n geurzakje, leuk kado voor je zus.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk geurzakje Tineke.
    Knap hoor om zo iets te maken.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen