vrijdag 17 januari 2014

Memoblokhouder

Meestal maak ik creaties voor anderen maar soms is het toch leuk om jezelf eens te verwennen. 
Er is in mijn omgeving niemand die mij verwend met leuke scrapcreaties....dat ik het zo af en toe mezelf maar kietel ;-)
Al in de zomervakantie kocht ik bij Jenine een houder voor memoblaadjes. Maar telkens was er weer wat anders waar ik mee bezig was. 
Nu kreeg ik het ineens op m'n heupen (zo zei Goris het tenminste....) en heb ik het eindelijk gescrapt.
Eerst heb ik het met gesso geverfd. 
Daarna met acrylverf en als laatste nog met de dabber pearl overheen gegaan.
Zo ziet de voorkant eruit. 
Een zijkant... 
...andere zijkant...
....en achterkant.
De papiertjes komen uit "The Corner Shop" van Tilda.
Alle plaatjes zijn uit 3 blokken van Tilda: "The Corner Shop", Country Escape" en "Winter Memories". 
En zo staat het op mijn werkblad, gezellig!

Deze creatie wil ik mee laten doen bij:
* WLVC: alles mag
* Hobby Home: alles mag behalve een kaart 

33 opmerkingen:

  1. Wat prachtig Tineke, en wat een prachtig papier.
    Staat leuk op je bureau.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeeee je brengt me op een idee!!!!! Raad eens wat ik in het weekend ga doen....alleen is de mijne vab plastic maar ik verzin wel iets hahaha
    Heel leuk Tineke!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk idee Tineke en inderdaad soms is het ook best eens leuk iets voor jezelf te maken. Daar komt het vaak niet van. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed idee van je! je bent lekker aan het kietelen geweest, want wat een mooie memo houder heb je nu! Veel plezier ervan, Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele mooie memohouder Tineke...super leuk gedaan en hij staat schitterend op je bureau...
    groetjes en fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat mooi het vrolijkt gelijk je bureau op groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt jezelf een schitterend kado gedaan, wat mooi zeg, staat heel gezellig op je werkplek!!!

    Liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk geworden ,wat word je volgende projectje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi tineke
    goed dat je nu eens aan jezelf denkt en zo prachtig memoblok op je tafel ziet er hartstikke leuk en fleurig uit!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie memohouder heb je gemaakt, Tineke, dit staat leuk bij alles wat je al hebt, Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat heb je heel mooi gepimpt Tineke!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gemaakt! Dat ziet er gezellig uit!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Tineke,
    Prachtig gepimpt met erg mooi papier..ziet er heel gezellig uit op je tafel, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat heb je super leuk voor jezelf gemaakt ! Groot gelijk !
    Bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat mooi, staat gezellig zo op je werkblad

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tineke, das ist wunderschön und eine tolle Idee
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi gedaan Tineke.....staat prachtig naast de mooie foto van je kleindochter!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha, groot gelijk Tineke dat je iets voor jezelf maakt. Het is een plaaaatje geworden, ontzettend mooie memoblokhouder is het geworden ! lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. je hebt een mooie creatie voor je zelf gemaakt het ziet er super gezellig uit

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel goed dat je af en toe jezelf kietel Tineke, hihi. Woont er niemand van de blogdinnen in jou buurt? Bij mij in ieder geval niet en een half jaar terug kwam ik toevallig een moeder tegen van de lagere school, haar kinderen zijn even oud als mijn kinderen en toen maakte ze al van die prachtige traktaties als die jarig waren...we raakten aan de praat en warempel ze knutselt nog steeds, De hele winter al van plan om samen te freubelen, maar als je niets concreets afspreek....gebeurt er natuurlijk niets, hihi. a.s woensdag gaan we voor het eerst samen freubelen, zei heeft die prachtige kaart gemaakt! dus dat wordt wat.
    Je kubus is schitterend geworden en altijd handig op je bureau en.....het verhoogd de sfeer!!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je dat weer supermooi gemaakt!!!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Tineke, ben gelijk ook op jou blog gaan kijken.
    Wat een mooie kaarten en creaties maak je.
    Is af en toe ook leuk om iets voor jezelf te maken, maar het komt er meestal niet van.
    Heb wel gezien dat ik veel inspiratie op kan doen.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Tineke, die memohouder heb je prachtig aangekleed. Heel erg papier ook. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Eindelijk weer eens hier aan geland!
    Wat een prachtige hobby kamer heb jij zo netjes geweldig! Net zo schitterend was je kaart voor Gerie wat zal ze er blij mee zijn.
    De schaatsen zijn inderdaad erg mooi van tim holz zeker zoals jij ze weer verwerkt hebt op een mooie kaart.
    Gelijk heb je dat je voor jezelf nu eens iets maakt.
    Komt er hier ook nooit van hoor!
    Erg mooi je memo houder. Staat leuk in je hobby kamer!
    Geniet van het weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Tineke, Wat prachtig met dit mooie papier van Tilda. Super. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Tineke,
    Alweer fantastische creaties kwamen er deze week voorbij van je!
    Dit vind ik ook weer een hele mooie! Altijd fijn om jezelf te trakteren met een eigen creatie toch?? ;)
    Ik zag vanochtend in de nieuwe Cards&Scrap je mooie MD kaartjes!! Heel leuk gedaan!
    Ohja een vraagje.. Van de week zag ik je mooie opbergdozen voor je grote vellen scrappapier.. Heb je die bij een knutselwinkel vandaan of een andere winkel??
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Superleuk he, deze op te pimpen memoblaadjeshouder! Ik heb er ook eentje staan hier. Jij hebt hem ook geweldig gaaf gepimpt zo helemaal in Tilda-stijl!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super mooi is de memo houder Tineke.
    Het is een plaatjes hoor,groot gelijk dat
    je voor je zelf wat maakt.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wowww hier ben ik echt weg van.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen