donderdag 2 januari 2014

Winter Wonderland

Andere jaren gaan we op nieuwjaarsdag aan het eind van de morgen naar het Westland om mijn familie de beste wensen te geven. 
Maar helaas.... Goris moest aan het werk. We waren al blij dat hij Oudejaarsavond en met de jaarwisseling niet aan het werk hoefde.
Dit gaf voor mij wel de gelegenheid om heerlijk aan de freubel te kunnen.
Omdat er nog verschillende materialen van de tag van gisteren op mijn werkblad lagen, heb ik hier het één en ander weer van gebruikt.
Het vintageplaatje is weer van Pion Design en heb ik achter de klok van Tim Holtz gedaan. Op de klok heb ik frantage enamel gedaan.
De andere stansjes zijn allen van MD: dennenappels (LR0286), kersster (LR0122 en LR0142) en kaarsen (LR0243).
Verder een stukje kant met parels, een strik met belletjes en een label uit het papier geknipt.
Dit alles is te zien op een uitvergrote tag van Magnolia met papiertjes "Vintage Frost" van Maja Design.

Deze tag wil ik mee laten doen bij:
* WLVC: tag met vintageplaatje
* Hobby Home: alles mag - maar geen kerst
* Just a note: roze
* Yvonne's 52 weeks of Christmas: elke donderdag 
* StampArtic: tag
* Kreativ Scrapping: frost, vinter, nyttâr
* Cherish This: klokke/ tid/ kalender

36 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Tineke, en ook de allerbeste wensen en een voorspoedig 2014 toegewenst.

    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi net als de vorige en wat heb je een mooi gedichtje met ons gedeeld prachtig bedankt en voor 2014 wens ik je alle goed,s maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie tag, Tineke.
    Ik wens jou en je gezin ook alle goeds voor 2014.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke,
    Wat prachtig zo'n tag!
    Je hebt er echt wat moois van gemaakt.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Tineke, wat een leuke tags heb je weer gemaakt, ze zien er keurig uit, het begint bij mij ook weer een beetje te kriebelen, misschien kom ik weer terug, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Tineke,

    Het is een schitterende tag geworden!

    Lieve groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende tag Tineke - supermooi samengesteld - ik vind het een echte beauty!
    Alsnog de beste wensen voor een gezond en creatief 2014.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig mooie winterse tag heb je gemaakt!!!
    De beste wensen voor het nieuwe jaar!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a lovely card Tineke ♥
    LOVE the design and the wonderful colours and all the dies ♥♥
    Thanks for joining us at KS this time and good luck
    HUgs, Jill

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wieder eine wunderschöne Karte
    lg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi tineke
    nou je eerste werkstuk ziet er geweldig mooi uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ohhh wowww Tineke,wat schitterend gemaakt.

    Een gezond en liefdevol 2014 wens wij jullie toe.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook van deze kant de beste wensen Tineke voor jou en je gezin. En wat heb je weer een schitterende creatie gemaakt/ Prachtig hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Tineke,
    Wow al weer zo'n mooie tag je vorige was ook al zo mooi. De beste wensen voor jou en je fam en een creatief 2014 toegewenst.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook deze tag is weer schitterend Tineke, bedankt weer voor het meedoen bij WLVC, en ik wens je een schitterend 2014, liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is echt prachtig!!

    Ik wil jou ook het allerbeste wensen voor 2014!!

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig mooi is je tag Tineke. Echt een plaatje hoor.
    Leuk met die kaarsen er bij,het plaatje is erg lief .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Tineke,
    Je bent alweer goed bezig...ik kan nog niet zo op gang komen lijkt wel, hihi. Maar heb het ook best wel bedrijvig gehad en ben nog aan het bijkomen zeg maar, hihi. En ja wat moet er nog meer worden gezegd over je schitterende tag!!! heel cool!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige creatie Tineke! Heel erg mooi.
    De beste wensen voor het nieuwe jaar!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zooooo....nog zo'n beauty....wij boffen maar dat we zulke mooie inzendingen mogen bewonderen. Super dat je ook nog een 2e Tag hebt gemaakt Tineke, dankjewel voor deelname bij WLVC.
    Groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook dit is weer een super leuke tag Tineke...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat een super mooi kaartje
    Greotjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi vintage kaartje hoor Tineke.
    Ik hoop maandag weer in de spullen ter duiken. Nu staat er zelfs een enorme doos van de kerstboom voor mijn plek.
    Zal blij zijn als alles maandag op zolder is. Dan kan ik tenminste mijn gang weer gaan. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful card, love your vintage style! Thanks for joining Cherish This!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Woww prachtig gemaakt. Hele mooie effecten op je kaart. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Tineke,
    Wat een schitterende kaart, ik heb die dennenappels set toch ook nog maar besteld, ze zijn wel heel mooi..net als de prachtige foto van Martine, ik moet steeds lachen als ik dat snoetje zie, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende creatie supermooi,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. This was absolutely beautiful! Thanks for joining our challenge over at Cherish This - Memories for Life.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Tineke,

    Wat is je tag weer prachtig om te zien. Zit al zo lang te bedenken om de klok van MD toch ook maar voor mezelf aan te schaffen maar nu ik jou prachtige creatie zie ben ik over de drempel ;-) Gezellig dat je weer meedoet met de challenge bij Just a Note.

    Liefs, Diana
    P.s. mijn vit.D was weer niet goed ook de klachten van mijn B12 tekort gaan maar niet over. Maandag weer naar de dokter....

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Tineke ,
    Prachtige kaart heb je gemaakt .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Beautiful tag! Thanks for joining Cheris This!
    Merete

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Really beautiful!

    Thank you for participating in our challenge at Cherish This!

    :-)
    Hege

    BeantwoordenVerwijderen