zaterdag 4 januari 2014

Mijn top-5 creaties van 2013

Net zoals Debby een top-5 van de kerstcreaties heeft en ons uitdaagt, doet ze dit ook met de "gewone" creaties.
Ik heb mijn map van het afgelopen jaar eens goed bekeken. Pfff...wat een moeilijke opdracht om een keuze uit 5 creaties te maken...
Een hele uitzoek maar ik ben eruit!
De klok die ik maakte voor onze schoonzoon Gert die onze kleindochter Martine aan haar papa mocht geven voor vaderdag. 
Martine met haar vaderdagkado. 
Het lijstje wat ik maakt voor ons nichtje Jo-Anne. 
De schaats die ik maakte voor de 19e verjaardag van onze dochter Hilary. 
De homedecoratie voor mijn schoonmoeders nieuwe huis. 
De schoentjes in bijpassend doosje voor baby Louisa. 

13 opmerkingen:

  1. Het zijn prachtige creaties Tineke,heel apart allemaal !!
    Je bent een kei in zulke dingen . De klok en de schaats
    vind ik het mooiste als ik mocht kiezen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi tineke
    ja jou top 5 vind ik heel bijzonder, zo mooi gemaakt hier zit ik altijd van te genieten
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie tot 5
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles heb je echt schitterend gemaakt Tineke.
    Wat gaat een jaar toch hard,voor dat je weet is het voorbij.

    Goede zondag.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi tineke,
    Zowel je kerst top 5, en deze prachtige top 5 heb je bijzonder mooi gemaakt en goed uitgekozen als de besten...want dat zijn ze...mooi om nog eens terug te zien!
    Fijn weekend verder en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige top 5 heb je gemaakt!!! Ziet er allemaal super uit hoor...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie creaties heb je weer klaargezet om het jaaroverzicht te bewonderen hahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat was zeker een moeilijke opgave omdat al je creaties prachtig en uniek waren,maar je hebt een prachtig overzicht ervan gegeven.
    ze zijn allemaal uniek, de klok , de schoentjes etc,, super gewoon.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such beautiful creations, it must have been so difficult to pick your favourites. I think the clock and the Ice-skate are my favourites.
    Toni xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wooooow Tineke wat een grandoze top 5 ....stuk voor stuk PRACHTIGE creaties....maar dat zijn ze allemaal bij bij jou....

    groetjes en een fijne zondag....
    Rosina



    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tineke,

    Goed hoor van je om zo'n mooie top 5 te kunnen kiezen, ik vindt alle creaties bij jouw altijd super fantastisch geweldig, en zou het heel erg moeilijk vinden om 5 te moeten kiezen.
    Maar je hebt een goede keus gemaakt.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful selections creations Tineke, they're all fabulous
    Thank you for joining in with My Favourite Five of 2013.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat Louisa d'r schoentjes er tussen staan:-) Super top 5!!!

    BeantwoordenVerwijderen