dinsdag 21 januari 2014

Pendule

Gezellig dat er weer nieuwe volgers bij zijn gekomen.
Van harte welkom en ik hoop dat ik jullie kan blijven inspireren.

Vorige week liet ik de memoblokhouder zien die ik voor mezelf had gemaakt.
Ik kreeg zo´n zin om nog iets voor mezelf te maken... er lag nog wat op me te wachten wat geverfd en opgepimpt moest worden.
Eind vorige week was ik dit aan het verven toen Hilary thuis kwam uit haar werk. Ze vroeg voor wie dit worden moest. 
Ik antwoordde haar dat dit voor mezelf werd en ze antwoordde met: Mam, het moet niet gekker worden....alweer voor jezelf!
Maar...ik ben er wel blij mee ;-)
De pendule is geverfd met gesso, acrylverf en de pearl dabber.
Het papier en alle afbeeldingen komen uit diverse blokken van Tilda: The Corner Shop, Country Escape, Sweet Christmas, Winter Memories.
De oprolroosjes (LR0256) zijn van MD en de beide takjes van Cheery Lynn. 
Ik hou van de lente... 
..en vogels 
Op de plekken waar de cijfers zitten, heb ik parels geplakt.
En ook op de secondewijzer. 
Het heeft een mooi plekje gekregen op mijn kastje.
Als ik nu aan de freubel ben en naar de zijkant kijk, zie ik precies hoe laat het is.

Deze creatie wil ik mee laten doen bij:
* Hobby Home: alles behalve een kaart
* Card and Scrap: bruk bling
* Totally Gorjuss: lace/pearls
* CCC: cijfers en/of letters 

29 opmerkingen:

  1. nou dit ziet er ook weer heel mooi uit je moet jezelf ook eens verwennen toch ? groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow , wat mooi . Af en toe moet je eens goed zijn voor je zelf . En dat met dit moois kan de dag niet meer stuk.

    Groetjes , Elle-jeannne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW, liebe Tineke ist das ein Prachtstück, wunderschön
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gossie tineke wat zal jij genieten van je prachtige klok ziet er geweldig mooi uit!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. JE klok is prachtig Tineke, het is een plaatje.
    Staat leuk op je kastje.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende klok
    Staat prachtig in je mooie kastje.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend gemaakt weer Tineke,
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan Tineke, leuk om in je jammer op te sieren met allemaal dingen in dezelfde kleuren. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Tineke, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat schitterend gemaakt Tineke.
    Ben er echt weg van.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi je pendule Tineke....PRACHTIG opgepimpt...Was dat nog een "oude "pendule, zoals die vroeger bij vele op de schouw stond??
    jammer ik heb er geen....
    maar weer een mooie decoratie voor op je kamer dat is iets wat zeker is....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tineke,

    Wat leuk zo'n klok op te pimpen en hij loopt ook nog, helemaal prachtig.
    Mooi papier heb je gebruikt, voor het memoblokje moest ik even een stukje terug lezen, ook dat ziet er heel mooi uit.
    Je hebt gelijk, om jezelf ook eens te verwennen, dat mag best op z'n tijd.
    Ik heb genoten van al je mooie creaties.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig Tineke, mooie blikvanger in je hobbykamer.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een plaatje Tineke, geweld mooi, je mag jezelf best verwennen hoor toch?
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Tineke,
    De klok heeft een mooi plekje in je kamer gekregen, het is een echt pronkstuk, je hebt eer van je werk, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wouw Tineke, wat staat je schitterende klok mooi te staan tussen de stoere kaarten van Goris, hihi. Het is echt weer prachtig gemaakt! En Lente en vogeltjes dat moet ik goed onthouden!!!! Succes met de challenges want dit is een winner!!!!
    Lieve hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. whowww wat een super creaties, jammer dat je dan vaak ziet dat de dag te kort is, omdat de tijd zo snel gaat. hihi.
    gezellig dat je meedoet aan de uitdaging van de CCC.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. erg mooi en leuk Tineke.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige creatie weer Tineke!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele mooie creatie, Tineke.
    En je bent weer helemaal bij de tijd. Hihi.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige pendule Tineke, weer heel erg schitterend gemaakt. Groot gelijk dat je ook dingen voor jezelf maakt, je mag zelf toch ook wel van je talent genieten. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige pendule ,echt gaaf gemaakt.
    Wat staat die prachtig op het bankje tussen die prachtige kaartjes.
    Lieve Groeten
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow! what a wonderful clock! Beautiful! Thanks for joining us at Card and Scrap!
    DT Unni A

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldig mooie pendule heb je gemaakt Tineke.
    Echt schitterend !!!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende klok, heel mooi gemaakt. Leuk dat je mee doet bij CCC. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gorgeous. Isn't it nice to make something just for yourself sometimes. Thanks for joining us at TG this week.

    Kat x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful clock :=)
    Thanks for joining us at card and scrap
    DT-Anita

    BeantwoordenVerwijderen