donderdag 30 januari 2014

Happy Anniversary

Bij de vorige challenge van Scr@p-Cards challenge was mijn kaartje nr. 1 van de top-3. 
Hierdoor mocht ik gast-designer zijn bij een volgende challenge. Vandaag is deze van start gegaan met als thema: Valentijn en/of harten.
Mijn kaartje is deze:
De basis van mijn kaart maakte ik met de Go Kreatemal frilly #10.
Het papier is "From my heart 2" van Pion Design. Ook het plaatje is van Pion.
De takjes zijn van Cheery Lynn, bloemen en opengewerkt hartje van Joy! crafts, het grote hart, kleine hart en hartjesballonnetjes zijn van MD.
De tekst is van Country Companions.
Verder nog frantage enamel, seambinding, charm en parelhartjes toegevoegd. 

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
* DCL: harten in de hoofdrol
* Cuttlebug Mania: some love for Valentine's Day

21 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke.Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Heel mooi met alle superleuke details. PRACHTIG. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is schitterend geworden ik vind de kleuren ook zo mooi bijelkaar passen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart weer Tineke, mooi papier gebruikt, en deze Go Kreate vind ik ook wel erg mooi. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan, leuk ook die mallen die je gebruikt hebt. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart Tineke, je hebt er een prachtig geheel van gemaakt, een superleuke kleurcombi. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk je inspiratiekaartje Tineke....en wat leuk dat je als gastdesigner deze kans kreeg....prachtig gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je er weer een prachtige en superverzorgde kaart van gemaakt, Tineke!! En erg leuk dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje is dan ook een beauty Tineke!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart met de harten en een lekker nostalgisch plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi gedaan! Dank je wel voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tineke,
    Het is weer een bjoetie, prachtig papier, leuk plaatje en weer super afgewerkt met bloemen en strik..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is prachtig en wat een mooie kleuren,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige hartenkaart! Leuk dat je meedoet bij DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tineke wat maak je toch een prachtige kaarten, zo ook deze weer!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh my, this is just gorgeous and such beautiful colours. Thanks for playing along at Cuttlebug Mania this time x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bofkont, maar super verdiend hoor. Eerlijk is eerlijk. Dan moet je toch aan het inkleuren gaan Tineke, ik zag dat je een magnoliastempel hebt gewonnen :) Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen