vrijdag 24 januari 2014

For you!

Gisteren kwam Maurice tegen etenstijd thuis van het bedrijf waar hij deze week stage heeft gelopen. 
Hij rolde binnen met de vraag of ik het 's avonds erg druk had.
Ik wilde eerst weten waarom hij het vroeg want ben druk bezig voor de demo van 8 februari.
Hij vond het wel leuk om zijn stagebegeleider een aardigheidje te geven.... Hoe bedoel je vlot?! 
En hij had ook al wat in gedachten: zoiets wat we aan Gert pas gegeven hebben. Gaat het nog lukken mam?
Dus ik ben maar aan de slag gegaan....en gelukkig is ook dit weer goed gekomen!
Het resultaat was een blije zoon en ook zijn stagebegeleider vond het leuk.
De stukjes "chocola" heb ik embost met embossingstencil "Swiss dots" van Cuttlebug.
Het plaatje van deze stoere vent staat ook leuk bij het bloc "All for the men" van MD (PK9101).
Op het labeltje een tekst (COL1315) gestempeld.
Het bedrijf heeft de in- en verkoop van (oude) munten, bankbiljetten, postzegels en oud speelgoed en daarom heb ik hier het één en ander in terug laten komen.
Alle afbeeldingen zijn van diverse vellen van Studiolight.
Op het printerblaadje (van de typemachine) een tekst (COL1314) gestempeld.
In het vakje rechts een "echte" reep chocola gestopt.
Tja, de reep is echt al half opgegeten....maar ik heb het niet gedaan ;-)

Deze creatie wil ik mee laten doen bij:
* WLVC: mannenkaart/creatie

23 opmerkingen:

  1. Superleuk is ie weer Tineke, deze staat ook nog op mijn to do lijst, hihi. Ik vind het altijd zo gaaf als ik die verpakte repen chocolade zie! Mooi met het nieuwe papier van marianne en je stempel is ook een bjoetie! Thankx voor je reactie op mijn blog Tineke!!
    Heel fijn weekend en hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk kado, superleuk gemaakt, heb het opgeslagen, want ik wil ook weleens zoiets maken, dus heb je mij weer inspiratie gegeven,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave reep weer Tineke, en super dat je nog tijd had om 'm voor Maurice z'n stagebegeleider te maken, dat werd vast wel op prijs gesteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer super gaaf je creatie Tineke.
    Daar zal Maurice wel succes mee hebben.
    Heerlijk om zo,n creatieve moeder te hebben.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tineke, Wat een leuk aardigheidje. Het is erg leuk gemaakt. Fijn dat je zoon zo'n creatieve moeder heeft. En zo snel kan werken ! Mooi dat hij je vraagt om dit te maken....... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie creatie weer Tineke en je zoon heeft inderdaad een hele creative moeder.
    mijn zoon heet ook Maurice, en is de middelste van de 3.
    leuk dat je weer meedoet met onze challenge op WLVC.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maurice heeft je toch wel een dikke pakkerd gegeven e?
    Wat lief om zo snel weer iets moois te maken!
    Binnenkort maak ik eerst een keer je rompertje maar deze gaat zeker ook op mijn lijstje hoor, echt een mooi idee!
    Fijn weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er weer super leuk uit, mooi gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwwww Tineke
    dat ziet er weer super uit!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer zo'n mooie Tineke! Super dat het zo snel hebt weten te doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jeetje tineke dat je op zo korte termijn zo superkaart even uit de mouwen schud:-)) ziet er geweldig en ook lekker stoer uit!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Woww dit is echt super Tineke! Heel erg mooi en ook chic!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Tineke,
    Moest even grinniken om het plaatje, deze mooie meneer wordt wel heel veel gebruikt op kaarten..haha..Supermooie reep heb je gemaakt, met een lekkere inhoud, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je weet er ook altijd weer wat moois van te maken.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is toch wel even lekker dat je moeder nog zo voor je aan de slag gaat en hoe....te gek weer Tineke. Zo leuk om dit cadeau te geven, succes verzekerd.
    Fijn dat je weer meedoet bij WLVC, groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt er weer een beauty van gemaakt ,,... heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wie wil nou niet zo'n super kado krijgen, enne ik herken het wel hoor bij ons is het ook altijd: kan je even mam...... Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja Tineke
    en wat moet je dan nee zeggen . Denk niet dat het in je woordenboek voor komt. Ja als ze klein zijn houden ze je aan het werk maar als ze groot zijn ook hoor.dat zie je nu wel. Maar ik vind hem weer super geslaagd hoor. Gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat ziet er weer super uit, Tineke.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het lijkt net een echte reep Tineke! Heel mooi gemaakt en leuk om zo cadeau te geven!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Tineke wat een geweldig leuke en mooie reep, is een pracht kado om weg te geven. Die ga ik zeker ook eens uit proberen Mijn man heeft 8 broers dus heb nog al eens een mannen kado nodig. Heb hier ook twee zoons die nog al eens zeggen mam kun je nog even dit maken, dan zeg je geen nee.
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je dat leuk gedaan en tja wie wil dat nou niet krijgen met inhoud !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat ziet dat er weer supergaaf uit Tineke. Prachtig gemaakt. Leuk kadootje, zo'n lekker stoer uitziende reep-chocola-kaart.
    Leuk dat je weer meedoet met de challenge bij WLVC.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen