donderdag 9 januari 2014

Spoedig herstel!

Wat leuk dat er de laatste tijd weer een aantal nieuwe volgers bij zijn gekomen. Leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben, van harte welkom!
Vandaag heb ik een tag om te laten zien. Deze heb ik gemaakt voor een lieve vrouw die maandag j.l. aan haar voet werd geopereerd. Omdat ze niet mag lopen en weduwe is, verblijft ze tijdelijk bij een zoon.
Ze heeft zelf geen blog maar laat bij elk blogbericht van me een reactie achter, zo lief!
Ze was helemaal weg van de de tags van vorige week dat ik haar ook verrast heb met een tag die hopelijk op haar tijdelijke adres is bezorgd.
Een prachtig vintageplaatje wat precies matchte bij het mooie papier "Fika" van Maja Design. 
Achter het het plaatje de klok van Tim Holtz.
De takjesswirls (LR0271), bloemen (CR1204) en banner (COL1324) zijn van Marianne Design. 
De tekst op de banner is van Studiolight.
Verder een strik met charm.
Dit alles op een uitvergrote tag van Magnolia verwerkt. 

25 opmerkingen:

  1. Dat is weer een GEWELDIGE mooie tag Tineke...heel mooi is dat papier...past allemaal perfect bij elkaar...
    Wat lief van je om die mevrouw zo te verassen met deze prachtige creatie...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke,
    Dat plaatje is zó mooi, ik heb er ook pas een kaart mee gemaakt, ook met Maja papier..wat leuk om deze mevr. te verrassen met zo;n mooie tag, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het ziet er heel mooi uit een leuke verrassing voor die mevrouw groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende tag is dit. Prachtige kleuren heb je ervoor gebruikt.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zal dit haar enorm verrassen en opvrolijken Tineke!
    Wat een prachtige kleuren bij elkaar....superdesuup!!!
    Je foto's zijn ook altijd zo mooi van kleur en duidelijk...het is weer een topper! Gefeliciteerd met je winnende kaartje Tineke bij Scr@p-Cards, het hele team was het unaniem met elkaar eens!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke. Wat een leuke, lieve tag heb je gemaakt. Prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Tineke,
    Wat een lief gebaar!
    De tag is echt prachtig geworden, dekleuren passen zo mooi bij elkaar.
    Je bent goed bezig!
    Die reep voor je schoonzoon is echt schitteren, wat leuk bedacht!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige tag Tineke, zo'n mooie klok blijft een prachtig detail.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Prachtige tag Tineke! Echt mijn kleuren, zo mooi.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Så nydelig en tag! Lekkert dekorert!
    Klem, Berit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat mooi Tineke, het papier gaat ook nooit vervelen he?
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sapperderflap wat zie ik hier weer een schitterende tag voorbij komen.... Super hoor!
    Fijn weekend!

    Gr. Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige tag en super mooie kleuren.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zal deze mevrouw blij zijn met de prachtige tag die je speciaal voor haar gemaakt hebt. Supermooi!
    Het babykaartje voor de opa en oma is ook een schatje.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige tag! Dat zal haar zeker goed doen,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit ook weer een prachtige creatie.. Lief dat je een kaartje voor haar gemaakt hebt, zal haar zeker goed doen..

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Tineke,
    Alweer zo'n mooie tag en wat een schitterende kleurencombi een keertje iets anders. Ik zag dat je gewonnen hebt bij Scr@p-cards gefeliciteerd ermee ik had het goed voorspelt dat je hoge ogen zou gooien met je ingestuurde tag.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De tag heeft mij inderdaad opgevrolijkt Tineke . Ik ben er
    weg van.de tag staat naast mijn bed . Nu kijk ik er steeds
    naar,ik geniet er heel erg van,nogmaals heel hartelijk
    bedankt ervoor.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fantastyczna karteczka, cudna kolorystyka i przepiękne kwiaty:)) Pozdrawiam!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige tag Tineke, daar wordt je toch meteen vrolijk van als je zoiets moois mag ontvangen, ze is er vast blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat is weer een super mooie tag . Daar zal de ontvangster wel heel blij mee zijn .

    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende tag Tineke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Asjemenou, alweer zo'n geweldige beauty. Prachtig label met schitterende kleur en een heel mooi plaatje. Alles klopt. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen