donderdag 16 januari 2014

Winterpret

Het weer dat de titel aangeeft, hebben we totaal niet!
De regen klettert hier tegen de ramen... het is zo triest weer. 
Nu zou ik het liefste de winter overslaan maar dat gaat natuurlijk niet. Maar als het dan toch winter moet zijn, mag het van mij wel vriezen en overdag een heerlijke zon erbij ;-)
Ook hierin hebben we het niet voor het zeggen....
Mijn kaart geeft een prachtig winterbeeld weer. 
Het model heb ik gemaakt met een mal Dutch Doobadoo.
Het papier is "Vintage Frost" van Maja Design.
De tag (CR1254) van MD heb ik gesneden uit een plaatje (GH3102) van Gerda en met een lintje en scrappersfloss afgewerkt.
En wat vinden jullie van mijn schaatsen? 
Ik vind ze superleuk! Ze zijn van Tim Holtz. 
Een stukje roosjeslint met parels bovenaan de laars gezet, veters erdoor en de ijzers geverfd met 3d stempelverf van Viva.
Verder een ijsster (LR0123) van MD en de andere is met een pons gemaakt.
De tekst is van Crealies en is gestempeld op een banner (COL1324) van MD.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
* Scr@p-Cards challenge: winter/schaatsen
* Divas by design: use ribbon
* Yvonne's 52 weeks of Christmas: een kerstkaart 

23 opmerkingen:

  1. Een super leuk winters kaartje Tineke...prachig zijn die schaatjes met het blauwe bontrandje....prachtig geheel!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige winterkaart Tineke - mooie schaatsen en ik vind de kaart heel mooi samengesteld - ik vind hem heel mooi.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad heerlijk winters! Zucht, zou willen dat het hier ook vroor! lekker zonnetje erbij, schaatsen tevoorschijn halen, lekker chocomelk drinken of erwtensoep eten, mmmmm.
    Ach, dit weer is weer perfect om lekker te freubelen, toch?
    Heel leuk kaartje, Tineke en wat zijn die schaatsen gaaf!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi tineke
    ook in het midden van het land klettert het al de hele middag dus knutseltijd,haha en kijken naar jou prachtige winterkaart!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super mooie winterkaart Tineke.
    De roosjes bovenaan de schaatsen
    vind ik zo heel erg mooi !!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, met prachtige schaatsen. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geef mij maar zomer hoor! Het liefst houd ik nu een winterslaap:p....maarja, dan komt er van freubelen niets terecht met al de leuke materialen.
    Je kaart is prachtig geworden! De schaatsen zijn idd heel gaaf!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart! en van mij mag het ook wel een beetje winter worden en dan overdag heerlijk het zonnetje erbij, maar het kan nog de winter is nog lang niet voorbij.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastische schaatsen! Woww... Prachtig kerstkaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tineke,
    Prachtige schaatsen, leuk met het bontrandje en dat winterse plaatje, combineert er super bij, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart, even wennen aan die grote schaatsen maar ze doen het leuk, je bent wat stilletjes met de nieuwste materialen van Marianne, bewaar je die kaarten voor de beurs? Vandaag even naar Sneek geweest om wat nieuw materiaal op te halen, het winkeltje in Balk zit tot volgende week dicht. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat prachtig Tineke,
    de vorm van DD is zo leuk en de schaatsen zijn ook geweldig!!
    Kortom je hebt er weer iets schitterends van gemaakt.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend winters kaartje helemaal mijn kleuren .
    Mooie schaatsen met veters .

    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja ik vind de schhatsen helemaal te gek, daarom heb ik de mal zelf ook gekocht, hihi. Ik had niet voor alle bloggers toen genoeg schaatsen gemaakt, en dacht ik heb een andere mooie voor jou! Maar ik vind deze schaatskaart ook super gaaf met dat roosjes lint en prachtige plaatje erachter. Schitterend gedaan!!
    Lieve groetjes van Gerie
    En heel leuk dat je met deze creatie mee doet met de challenge van Scr@p-Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig leuk kaartje, wat triest he dat weer bah, of een echte winter of lekker voorjaar,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauwww wat een prachtige kaart tTneke

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart weer Tineke, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt, zo mooi qua kleur en die schaatsen!!! wow staan ook weer op mijn ellen lange verlanglijstje.....
    kregen we maar een beetje van dit winterweer...

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Tineke, Wat een leuke kaart met de schaatsen. Heel mooi gemaakt. Prachtig afgewerkt. leuk plaatje erbij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart Tineke leuk zo de schaatsen gecombineerd met het winterse plaatje, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.


    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gorgeous card - the ribbon trim is beautiful.
    Thanks for playing along with The Divas this week.
    Good luck.
    Debs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Tineke,
    Wat een prachtige winterse kaart.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen