woensdag 1 januari 2014

Sneeuwpret

Het jaar 2013 ligt achter ons en we zijn inmiddels het jaar 2014 ingegaan.
Veel wensen worden uitgewisseld.
Mijn wens voor jullie is: een gezond, voorspoedig jaar waarin we ook onze creativiteit aan elkaar weer mogen laten zien.
Op deze 1e dag van dit jaar heb ik ook een creatie om te laten zien.
Om te proberen aan het eind van het jaar wat meer kerstkaarten te hebben, heb ik alvast een begin gemaakt ;-)
En ik hoop dat er nog vele mogen volgen... 
De tag heb ik gemaakt met een uitvergrote tag van Magnolia.
Het schattige plaatje is van Pion Design en zit op het grote ovaal van Petra (LR0240). 
De papiertjes zijn van "Vintage Frost" van Maja Design.
Bij winter hoort een sneeuwpop (LR0246) en ook dennenbomen (LR0136 en COL1330) die ik met een embossingmal van Cuttlebug heb bewerkt en met distress ink heb "omgetoverd" tot sparrenbomen en tussen de bomen lopen hertjes (COL1330).
Achter de sneeuwpop de nieuwe lantaarnpaal (LR0296) die deze maand uitkomt.
Kerststerren (LR0142) en hulsttakken (LR0244) kregen ook een plekje.
De tekst is van Crealies en heb ik op een malletje gestempeld die bij het grote ovaal van Petra (LR0240) hoort.
Als oogjes van de hertjes heb ik pareltjes gebruikt, ook op de hulsttakken en kerststerren kun je deze vinden.
Als laatste een mooie strik van tule met seambinding.

Deze tag wil ik mee laten doen bij:
* WLVC: tag met vintageplaatje
* Scr@p-Cards challenge: winterse kaart met sneeuwpop
* CCC: alles mag
* KIC: kerst-alles mag
* EHI: parels 
* NKU: kerst/oud & nieuw

27 opmerkingen:

  1. Woooow een schitterende label gemaakt Tineke...met prachtige accentjes erop...TOP!!!

    Ook voor jou en je familie de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar..met heel veel creativiteit zodat ook wij daar weer van kunnen genieten op jouw prachtige blog
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende creatie weer Tineke.
    Je begint al goed in dit nieuwe jaar !
    Ik vind hem prachtig !!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer schitterend Tineke, een mooie start van het nieuwe jaar waarvoor ik je heel veel moois toewens. Bedankt weer voor je deelname bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke, Wat een super de supermooie tag. Lief plaatje en echt lekker winters gemaakt. Je hebt een prachtige start in 2014. IK wens je alle goeds. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schitterend Tineke, goed begin van nieuwe jaar.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi tineke,
    Je hebt een schitterende vintage tag gemaakt, een goed begin van het nieuwe jaar, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige tag en de beste wensen voor het nieuwe jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend Tineke, wat is er weer veel moois te zien! Helemaal mijn stijl, hihi. Gelukkig Nieuwjaar en leuk dat je met deze prachtige kaart met sneeuwpop meedoe bij Scr@p- Cards Challenge Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kaartje Ineke met zoveel mooi's. Ook voor jou en je gezinnetje de Aller beste wensen voor dit nieuwe jaar.

    Lieve groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allereerst; de allerbeste wensen voor 2014

    je kaartje is weer schitterend geworden! Echt heel mooi weer

    Liefs karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Tineke, allereerst de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Dat het maar een fijn, gezond en creatief jaar mag worden. Deze tag is al een prachtig begin. Wat valt er veel moois te bewonderen, mooie kleurencombinatie blijft dit toch...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook voor jou een goed nieuwjaar gewenst met veel gezondheid en creativiteit. Je nieuw beginnetje is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Tineke,
    Voor jou en je gezin hoop ik dat jullie een mooi jaar in gezondheid en voorspoed mogen doorbrengen, voor ons wordt het een spannend jaar, we hopen 3 kleinkinderen te krijgen, onze jongste is ook zwanger! Ik hoop dat ik nog wel tijd heb om mijn hobby uit te oefenen!
    Wat goed dat je toch al weer aan kerstkaarten denkt! Ik heb er even genoeg van hoor. ik denk dat het nu wel moet gaan lukken om er meer te hebben op het eind van het jaar, als je zo creatief bent, moet dat geen probleem zijn. Hij is echt heel leuk, het kaartje wat ik van jou heb staat te pronken achter glas hoor, die was ook al zo mooi! Fijne dag verder!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig is je kerstkaart, ik maak ze ook het hele jaar door.

    de beste wensen voor 2014
    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De beste wensen voor 2014 Tineke voor jou, je gezin en geliefden.

    Een mooi begin van het nieuwe jaar, deze kerstkaart, een mooie hoor.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook voor jou/jullie de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Schitterende tag heb je gemaakt, heel erg mooi, en leuke details gebruikt.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldige TAG is dit weer geworden Tineke en nadat ik jou het allerbeste heb gewenst voor dit nieuwe jaar 2014 spreek ik de hoop uit dat jij nog heel vaak meedoet bij WLVC en ons nog veeeeel meer van dit moois zal laten zien.
    Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige tag heb je gemaakt Tineke! Leuk dat je weer meedoet met de challenge bij WLVC.
    De allerbeste wensen voor 2014 toegewenst.
    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig hoor! Voor jou ook de beste wensen en dat 2014 maar een goed, gezond en creatief jaar mag zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je eerste kaartje van het pas begonnen jaar is weer prachtig !!
    Groeten Annie I

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Tineke
    Ik wens jou ook een hee lgoed en gezond 2014 toe

    wat een schitterende creatie staat er hier weer te pronken

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je dit een mooie kaart gemaakt, ik vind hem prachtig.
    Erg leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU,veel succes.En de allerbeste wensen voor 2014
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een beauty van een vintage-kerstkaart Tineke
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC

    Gr. Anita
    designteam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Tineke,
    Wat een prachtige winter tag heb je gemaakt voor onze challenge bij het Freubelhonk. Voor jou de eerste van het jaar en bij ons de eerste inzending. Ontzettend goed gelukt met deze tag ga je hoge ogen gooien. Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig label, er iszo veel te zien. Leuk dat je meedoet bij CCC en veel succes!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Bedankt voor je mooie inzending bij GeKi,het is weer een toppertje.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie creatie heb je ervan gemaakt heel mooi!!
    Bedankt voor het meedoen bij GeKi.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen