maandag 13 januari 2014

Mijn hobbykamer

De foto´s van mijn hobbykamer heb ik jullie al eerder laten zien maar inmiddels zijn er wel wat veranderingen.
Vanaf de deur bij binnenkomst is direct mijn werkplek te zien. Zoals het nu opgeruimd is, is het na elke kaart. Ik kan niet tegen rommel en er zeker niet in werken ... ;-)
Een ideale lange werkplek met alles binnen handbereik in de ladenkastjes eronder, de kastjes boven mijn werkplek en de bakjes daaronder.
Onder de kastjes zit een tl-buis met daglichtlamp, super handig!
Ik ben nog steeds blij met de meubels van Ikea. 
Op de foto's in mei (toen mijn kamer klaar was) zat het scrappapier nog in pizzadozen. Inmiddels heb ik mooie doorzichtige bakken waar alles op soort gesorteerd zit.
Ook staat er nu een Ebosser waar Goris me een maand geleden ineens op trakteerde. Zo lief hè dat hij met me meedenkt! 
Op het bureau staat een pc en hier staat ook af en toe de naaimachine.
Ook zit Goris hier nogal eens als hij voor zijn werk muziek op cd moet zetten. 
Aan de lange muur van de deur wilde ik nog een leuk kastje maar kon er eerst niet voor slagen.
Een maand geleden zag ik een leuke bij Xenos in de aanbieding. En ja, dat was 'em!
Aan de haakjes wil ik nog wat leuke frutsels maken maar dat komt nog wel.
Misschien maak ik nog wel zo'n geurzakje die ik voor m'n zus had gemaakt.

De foto's van mijn hobbykamer wil ik laten zien bij:
* Deep Ocean: share your crafting space!

36 opmerkingen:

  1. Hallo Tineke, prachtig is je kastje ,het staat erg leuk.
    Wat is je kamer opgeruimd !!! dat krijg ik nooit zo.
    De bakken voor scrappapier lijken mij erg handig.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Tineke wat een mooie scrapkamer heb jij zeg! Ben stiekem wel een beetje jaloers hoor...

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige hobbykamer en ook zo netjes opgeruimd!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heerlijk zo net je opgeruimd en het zie er ook gezellig uit

    groetjes Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super Tineke, ik steek mijn duim omhoog zo netjes dat alles eruit ziet. Ik hoop dat je nog jaren plezier hebt van je hobby, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woooow Tineke wat een super mooie hobbykamer heb je ..Prachtig....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jouw hobby kamer is een paleisje, en wat is het er netjes!!!! We weten dat je heel veel maak, maar dat zou je niet zeggen hihi.......Ik ruim ook na ieder kaart weer op hoor, maar zo strak en netjes wordt het dan niet! Geniet maar van je prachtige optrekje.....Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kamer zo zeg !! Ik heb ook genoeg ruimte, maar helaas niet de discipline om het steeds zo netjes opgeruimd te houden haha.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk lijkt me dat zo'n kamer lekker voor jezelf en al je spulletjes. Ik doe het nog maar een paar jaar gewoon aan de huiskamertafel. Het staat ook nog eens heel mooi hoe je alles hebt ingericht. Geniet er maar van.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tineke,
    'Leuke hobbykamer heb je, geweldig dat je de Ebosser hebt, het rek van Xenos is prachtig, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het lijkt mij een heerlijke kamer om in te werken! En net als jij ruim ik na elke kaart alles op! Kan ook niet tegen rommel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Så lekkert et hobbyrom! Her har du god plass.
    Klem, Berit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowww Tineke,wat gezellig kamertje heb je.
    Heerlijk toch,als je ergens mee bezig bent,kan je gewoon alles laten liggen.
    Beneden moet je eerst je troep opruimen.
    Hoop dat je heel veel knutseluurtjes in je domein kan doorbrengen.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi tineke
    wat een gezellige hobbykamer heb je en zo netjes opgeruimd, zelf probeer ik ook altijd naar een gemaakte kaart de boel weer netjes te krijgen maar niet zo netjes als bij jou hoor! dus van jou foto's kan ik nog wat leren,haha
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige hobbykamer heb je Tineke. Ziet er super uit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie, gezellige hobbyruimte, ik ruim mijn buro ook altijd netjes op, dat werkt het prettigst.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie hobbykamer Tineke! Ik heb hetzelfde buro en zou hem niet meer kwijt willen! Ook de lades zijn heel handig hé. Kortom, een gezellige hobbykamer!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige hobbykamer, en wat netjes allemaal, bij mij is er momenteel een bom ontploft, maar ik kan alles nog steeds terugvinden hoor, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wie schön!!! Ein herrlicher Platz fürs Basteln.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Tineke,

    Super mooi is je hobby kamer ik heb precies het zelfde ben er ook super blij mee ook ik ruim altijd na een kaart gemaakt te hebben mijn werkplek op.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Tineke

    Wat een mooi kastje is dat in je prachtige hobbykamer, heerlijk als je de ruimte hebt. Dit jaar gaan wij de slaapkamer van de oudste die nu samenwoont omtoveren in een hobbyruimte voor mij.....ik weet al helemaal hoe het moet worden hihihi.......iets leuks om naar uit te kijken.
    Geniet van je kamertje.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heerlijk wat een mooi plekje heb je om te hobby-en !
    Zijn de plastic bakken van het scrappapier ook van de ikea ?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh Tineke wat een mooi eigen plekje heb jij . Om jaloers op te zijn .
    Heel veel hobby plezier op je eigen plekje . En ik zie je creaties wel verschijnen . Geniet er van .
    Groetjes , Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een heerlijke plek Tineke om trots en blij mee te zijn.

    liefs amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Was net even een rondje aan het bloggen, toen ik je berichtje las! Dank je wel!
    En wat is dit een leuk idee zeg om je hobby/werkplek te laten zien!!
    Dus nu kunnen we ons een beetje een voorstelling maken waar je al die prachtige dingen maakt, erg leuk!
    En wat heb je een geweldige kamer zeg, echt helemaal te gek.
    Mijn man komt soms ook even bij mij op mijn kamertje werken met zijn laptop of de krant lezen, heel gezellig, maar mijn ruimte is nogal beperkt en dan zit hij nog wel eens in de weg, ha, ha. Gelukkig heb ik op mijn hobbykamertje een hele slechte ontvangst voor draadloos internet. :-) ( nee, niet expres hoor)
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super Tineke, en zo netjes! Ik kan ook niet tegen rommel hoor, ik doe hetzelfde. Ik heb niet echt een kamer voor mijn spullen,ik zit in de serre met alles, boven vind ik zo ongezellig! De tweeling is geboren! Ik ga het zo op mijn blog zetten.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kamer Tineke, super!, daar kun je wel mee in een woonmagazine,
    groetjes
    HEleen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Tineke,
    Prachtige hobbykamer zeg!!!
    Wat het Scrapppapier betreft van Galeria Papieru,
    ik denk dat het morgen in de webwinkel komt, want het is nieuw en degeen die de nieuwe artikelen erop zet komt alleen op dinsdag.

    Groetjes Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke kamer en zo netjes. ik kan ook niet tegen rommel en het is er zo als je even niet oplet. Ik ben net klaar met het herinrichten van mijn hobbykamer. Kastje erbij kastje eraf. En alles is weer netjes. Misschien doe ik nog wel mee. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een fijne hobbykamer!! Ziet er mooi uit!! Zag net bij Marian je reactie over de 52 weeks challenge. Zal donderdag nog even kort op het blog zetten hoe/wat. Maar je bent er helemaal vrij in wanneer en of je iets plaatst! Het kan alleen zijn dat ik (en anderen) het pas later zien dat je meedoet, omdat het dan niet op donderdag geplaatst wordt! Maar als je een reactie achterlaat, zien we het vanzelf!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een heerlijke hobbykamer! De mijne ben ik ook nog steeds mee in de weer om het wat geordend en netjes te krijgen. Dan heb ik een kaartje gemaakt en is het weer een chaos... Daar moet nog aan gewerkt worden want zo te zien kan het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtig hobbykamer.
    en alles netjes geordend.
    groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een heerlijke hobbyruimte Tineke

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Tineke,
    Wow wat een gezellige hobbykamer heb je. Wat lijkt mij dat fijn om alles zo heerlijk overzichtelijk en bij de hand te hebben. Hier kan ik van dromen zou ook graag een eigen hobbyplekje hebben maar ik moet nog even geduld hebben. Wat een mooi sfeervol kastje heb je aan de want hangen en als ik net goed gezien heb staat er een kaartje van mijn hand in super leuk. Ik wens je veel freubelplezier op je hobbykamertje en op je blog zien we wel weer wat voor moois het weer geworden is.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat netjes en mooi is je hobbykamer. Mijn hobbykamer is wat rommeliger, maar ook ik heb kasten van Ikea. De platte dozen voor schrappapier zijn een goed idee, waar heb je die vandaan? Groetjes Betha Horsmeier-Bouter. http://monkeymickey@wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen