woensdag 8 januari 2014

Een kleinkind geboren!

Eind december is een echtpaar opnieuw opa & oma geworden. Omdat ik weet hoe leuk het is om voor dat feit kaartjes te ontvangen, maakte ik er ééntje voor hen. Het is inmiddels allang aangekomen maar ik vergat het op mijn blog te zetten.
De papiertjes en het 3d vintageplaatje komen uit Mijn Hobbykaart.
De vlinder is uit Pion papier geknipt.
De swirl is van Magnolia, de bloem is van Crealies en de tekst is een stempel (EC0106) van MD.
Verder heb ik een kantje en een strik met charm toegevoegd.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
* AnMa creatief: bingo (blauw-parels-lint/kant)
* Nadia's challenge blog: babykaart met 3d plaatje 

36 opmerkingen:

  1. Dit is weer een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve en schattige kaart zo! Ze zullen er vast erg blij mee zijn geweest. Mijn vader en moeder zijn als nieuwbakken opa en oma ook verwend met ontzettend veel kaarten en werden daar ook erg gelukkig van!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke,
    Daar ben ik weer eens, lief babykaartje heb je gemaakt. In Mijn Hobbykaart staan erg leuke kaartjes en wat ook erg handig is dat er plaatjes en papier aan toegevoegd zijn. Dan kun je lekker snel aan de slag met een kaartje.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Tineke. wat een schattig kaartje Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tineke, dat is zeker leuk om als opa en oma ook zo'n lief kaartje te ontvangen. Het blijft toch een speciale gebeurtenis wanneer een (klein-)kindje wordt geboren. Leuk plaatje en die bloemen van Crealies blijven mooi vind ik....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief babyplaatje/ kaartje, zit dit zo kant en klaar in de hobbykaart, ik heb nog nooit zo'n boek gekocht dus geen idee moet ik ook eens naar kijken.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is wel weer heelerg leuk Tineke. Wat een schattig plaatje heb je hiervoor gevonden, echt een dotje. Super kaartje is het weer geworden.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig kaartje weer,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig babykaartje met mooie kleur en super bloem!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je weer een superlief kaartje gemaakt Tineke, wat een schatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een beauty bedankt voor je deelname bij nadia's
    Grts tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schattig plaatje heb je voor deze lieve babykaart gebruikt!
    Inderdaad leuk voor de oma en opa!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk om voor de nieuwe opa en oma een kaartje te maken. En dan ook nog zo'n leuke. Mooie kleuren en een lief plaatje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig babykaartje Tineke...super mooi!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zal jij een kaartjes versturen Tineke! wel heel leuk. Het is weer een schatje en volgens mij was het een babyboy, hihi.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nydelig kort du har laget. Flott pyntet!
    Klem, Berit

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schatje en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge.
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Tineke,
    Wat een schattig babykaartje en ze blijven ook zó leuk om te maken, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele mooi lieve kaart fijn dat je mee doet bij nadia's challenge Gr gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige en schattige kaart.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. een prachtige kaart Tineke.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een snoepie is je kaart Tineke. En een schattig
    plaatje er bij,ook je vorige kaarten zijn prachtig. Ik heb
    2 dagen in het ziekenhuis gelegen inplaats van 1.
    Dus heb wat gemist bij je .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schattige kaart Tineke, hier wordt je als opa en oma zeker blij van van zulke mooie post.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een plaaaatje Tineke. Nog gefeliciteerd met je prijs. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig Tineke, wat een leuk plaatje heb je gebruikt.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Via via kwam ik op jou blog terecht. Wat maakt jij Schitterende creaties, die wil ik niet missen daarom ben ik volger van je geworden. Ook je laatste kaart is prachtig.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dit is ook weer zo'n beauty...super gedaan hoor !!!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtig kaartje; bedankt dat je meedoet aan nadia's challenge en gezellig dat je meedoet aan onze bingo challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wspaniała, klimatyczna karteczka:))

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Tineke
    Je babykaart is een echte blikvanger, prachtig gemaakt, dank je wel voor het meedoen aan Nadia,s challenge.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een vrolijk en leuk kaartje is dit zeg!. Bedankt voor het meedoen met de challenge van Nadia. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een schattig kaartje. De kleurtjes zijn ook helemaal mijn smaak, dus dat kan niet missen. Leuk dat je meedoet met de januarichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen